Eclipsa de lună

Acest articol a fost publicat în panoramic și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Eclipsa de lună

  1. Pingback: Eclipsa de lună – 15.06.2011 « Gera Softech

  2. tink3rbe11 zice:

    Am incercat si eu sa fac o poza insa….cu ceva performant si de calitate asa cum ai tu…uite ce frumos a iesit!!!! 🙂
    Aaaa si cu ceva talent in plus..

  3. Ciprian zice:

    Fotografia pare facuta dupa momentul de maxim, aproape spre sfarsit. Cam in momentul ala m-am uitat si eu la eclipsa, sa fi fost usor trecut peste 00.00.

    Am inteles ca la observatorul astronomic prin telescop s-a putut vedea si Saturn, asemeni unei mingi de golf roz.

    Am să postez și eu câteva fotografii, făcute însă de sor’mea.

Lasă un răspuns

