Reflexii

Acest articol a fost publicat în Bucuresti, panoramic și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Reflexii

  1. Ciprian zice:

    Daca nici acum nu nimeresc ca prima fotografie e facuta in Herastrau ma tai si ma sărez pana mor. :)) Foarte faina. Mi-o salvez. Nu stiam pana nu am intrebat un bucurestean ce cladirea e aia. Casa Scanteii. (sper sa nu ma fi mintit =)) ) Se potriveste in atmosfera zilelor noastre. Pe vremuri se tinea cenaclul Flacara acolo, azi un sediu in care clocoteste jeg si pe care sunt arborate bannere cu metafore ale decadentei societatii. Dar imi place fotografia si e facuta din unghiul in care am stat si eu in acele cateva minute petrecute vreodata in Parcul Herastrau. Frumoasa si a doua fotografie. Ai surprins frumos cele doua momente si le-au prezentat cum trebuie aici.

  2. Bogdan T. zice:

    Cred ca toti am facut un exercitiu de curiozitate cu privire la locatia din fotografii.

    O vad pe prima…zic mah asta e Casa Scanteii, dar de unde atata apa in Bucuresti (nu puteam fi sigur ca nu’s bucurestean). Si mi-a picat fisa repede cu ” Aah! E Herastrau”. Am vazut tagurile apoi, care mi-au intarit banuiala.

  3. Superbe bineînţeles! Cu ajutorul fotografiilor tale, cunosc si eu Bucureştiul.

  4. tink3rbe11 zice:

    Ai prins momentele placute ale zilei asupra peisajului…apusul este super super.

  5. almary zice:

    Uite ca si Romania e frumoasa. De ce ne ducem in alte tari sa vedem peisajele??
    Eu cred ca Romania are multe de oferit, un exemplu sunt imaginile de mai sus.

  6. edi zice:

    lapis lazuri varianta acvatica!!!! superb albastruuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

Lasă un răspuns

