Sub soarele de toamnă

Acest articol a fost publicat în animalute si alte fiinte, Bucuresti, din natura, flori și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Sub soarele de toamnă

  1. tink3rbe11 zice:

    Frumoase peisaje !
    Anotimpul exprimarii culorilor.

  2. Ciprian zice:

    ultima fotografie imi place cel mai mult.

  3. Bogdan T. zice:

    Dap foarte faina ultima!

  4. lucica zice:

    Si mie mi-a placut cel mai mult ultima. Copacul din dreapta, in prim plan, pare ca priveste si el peisajul din planul al doilea.

  5. alexpopa16 zice:

    Frumoase fotografii.Am incercat si eu sa fotografiez un fluture, dar nu am reusit ca nu avea stare :))

Lasă un răspuns

