Trooper

In deschidere, IncipientTrooper

Acest articol a fost publicat în Bucuresti și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Trooper

  1. Ciprian zice:

    Ori suntem roacari ori nu mai suntem. :))

  2. alexpopa16 zice:

    Super trupa, frumoase poze :X

  3. Bogdan T. zice:

    hmmm, putin neclare unele din ele.
    adica sunt ok ca amintiri personale, dar ca poze de galerie … meeh.
    lasand asta la o parte, imi amintesc cu drag concertele trooper la care am fost.

  4. @Ciprian la cinci absente nemotivate ti se scade un punct la purtate :))) >:D<

  5. Ciprian zice:

    Asa-i acum? 😀 Pe vremea mea chiulangii de meserie isi iertau absentele cu scutiri medicale, zeci de scutiri medicale. Scaderea notei la purtare era o utopie.

    • Nici eu nu stiu cum mai e acum … ehe… au trecut ceva ani de cand nu imi mai fac griji de chiulitul de la ore :))
      Pe blogul meu scaderea notei la purtare nu este o utopie si nu accept scutire medicala :))

Lasă un răspuns

