Lebada alba, lebada neagra

Acest articol a fost publicat în animalute si alte fiinte, Bucuresti și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Lebada alba, lebada neagra

  1. Ciprian zice:

    Cismigiu, nu? Am trecut si eu pe acolo vara asta si le-am admirat.

  2. Ciprian zice:

    Am fost si prin Herastrau, dar nu am vazut pe acolo lebede. Am stat si putin, ce-i drept.

  3. Ciprian zice:

    Fara nicio legatura cu lebedele, cand eram mai mic si am vazut prima data gansacul ca sta intr-un picior, dupa ce m-am rotit in jurul lui vreo 2 minute sa vad unde ii este celalalt picior, m-am dus la bunici si am anuntat in gura mare ca cineva a furat un picior gansacului. :))

Lasă un răspuns

