Fluturi

Acest articol a fost publicat în animalute si alte fiinte, din drumetii, macro și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Fluturi

  1. ota1 zice:

    sunt uimita cat timp ai putut dedica si cata rabdare….stiindu-te f ocupata…adevarat hobby…bravooooooooo!!!!

  2. ota1 zice:

    cand m-am uitat la primul fluture mi-am zis in sinea mea cu un zambet satisfacator:”hmmm fluturele pe care l-am fotografiat eu e mult mai reusit decat asta…”,am dat mai jos si ai naibii apareau tot mai diversi care mai de care mai frumosi dupa care mi-am zis:”hm…deah….nu-i mai arat fluturele meu…”

  3. ota1 zice:

    ah,sunt pt prima data invidioasa cu fluturii astiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Lasă un răspuns

